A sir,想問下A牌led fan同led light邊幾種led顏色有貨呀?
hclojacky 發表於 12/3/2010 22:49

新貨寄付途中,今日或者星期一到

現貨12cm 無藍色,8cm 無藍、白
其他都有~~~

TOP

本帖最後由 wah2006 於 2010-3-13 22:42 編輯

A SIR~~~我等把WING PL~~等到頸都長.....問下代理19定20號番貨...

TOP

幾時有紅色wing12pl??可否1次買5把~

TOP

今日本來想黎攞返之前砌機漏低張單
但等到1:30都未開..我又有野做走先
遲下再黎

TOP

今日本來想黎攞返之前砌機漏低張單
但等到1:30都未開..我又有野做走先
遲下再黎 ...
tiger123 發表於 14/3/2010 18:51


對不起,我今日的確遲到
我會替你保存好

TOP

本帖最後由 wah2006 於 2010-3-15 20:20 編輯

a sir~~其實係幾多號先到wing pl呀....仲有...你會幾點開shop...因為我要上班原因...只有中午12-下午3點才有時間來買!
者如果到左貨~~在網公佈一下!
還有..你賣滑鼠墊仲有幾多塊....因為我想在買wing pl一起買!如果冇剩餘幾多....幫我留一塊~ok??

TOP

A sir, 有冇8cm fan 紅同綠呀?仲有led light白?

TOP

a sir~~其實係幾多號先到wing pl呀....仲有...你會幾點開shop...因為我要上班原因...只有中午12-下午3點才 ...
wah2006 發表於 15/3/2010 19:22


wing12pl 大約會在19、20號到港,我已經密切留意住,到貨會第一時間通知大家~~
mouse pad 可以留給你

TOP

A sir, 有冇8cm fan 紅同綠呀?仲有led light白?
hclojacky 發表於 15/3/2010 19:59

有現貨

TOP

wing12pl 大約會在19、20號到港,我已經密切留意住,到貨會第一時間通知大家~~
mouse pad 可以留給你:ado ...
A君 發表於 2010-3-16 00:10



    好...mouse pad唔該你先~~但你會幾點開嫁...

TOP