a sir..
我有個CM334機箱想放在EPC賣....但放親都比管理員DEL左....可能唔識D格式方法....
你可以教我一次 ...
wah2006 發表於 27/2/2010 12:23


你必須於交易區放售嘛....

TOP

我知道......但唔識點打D格式!

TOP

A SIR 我問吓webcam係幾多像素架?THX~

TOP

wing 12 have 綠色??

TOP

A sir :
請問貨品暫存服務如要代收貨款,
會以甚麼方法將代收貨款發回賣家?

TOP

A SIR 我問吓webcam係幾多像素架?THX~
a886 發表於 28/2/2010 12:55


話500萬,但唔好信,實際上1024 x 768 都夠清夠順

TOP

wing 12 have 綠色??
maxima1314 發表於 28/2/2010 17:27

yes ar~~~

TOP

A sir :
請問貨品暫存服務如要代收貨款,
會以甚麼方法將代收貨款發回賣家? ...
yik05888 發表於 28/2/2010 21:02


賣家親臨

TOP

本帖最後由 hclojacky 於 2010-3-1 20:30 編輯

回復 4# A君
A sir, 想問下"Aluminipc 亞架力超頻架"有冇貨?

TOP

回復  A君
A sir, 想問下"Aluminipc 亞架力超頻架"有冇貨?
hclojacky 發表於 1/3/2010 17:10


有現貨

TOP