hi a sir
想問你slient 12同你自家出o個隻fano係效能上既分別係?
A.Senna 發表於 16/2/2010 11:45


A fan 會大風及大聲些少,但slient 12會耐用 d ~~~

TOP

本帖最後由 A.Senna 於 2010-2-18 22:36 編輯

hi a sir
我係今日上黎問過你唔知落唔落到Tranquillo o個個人
我用lee塊bd:
http://www.jwele.com/motherboard_detail.php?225
想問下你會唔會裝到?
if 裝到我下個wk再上你度入貨
(後尾諗過,我諗會玩下oc)

TOP

hi a sir
我係今日上黎問過你唔知落唔落到Tranquillo o個個人
我用lee塊bd:

想問下你會唔會裝到?
if 裝到 ...
A.Senna 發表於 18/2/2010 22:35


呢塊裝到

TOP

A sir,
Gigabyte GA-EP45-UD3L
裝唔裝到tranq??

thanks~

TOP

A sir,
Gigabyte GA-EP45-UD3L
裝唔裝到tranq??

thanks~
kimalto 發表於 19/2/2010 14:33

正常黎講絕大部份都裝到的

TOP

A SIR. 我開側,
係CM690 PURE 個側..
搵你開側有咩要注意?

TOP

A SIR. 我開側,
係CM690 PURE 個側..
搵你開側有咩要注意?
hohob613 發表於 21/2/2010 18:15


拎來便可~~

TOP

拎來便可~~
A君 發表於 2010-2-21 18:55



     咁個SIZE..我用口講-.-?   同埋需時幾多日..? THX!

TOP

Are there Wing12 PL?

TOP

Are there Wing12 PL?
Casemodder 發表於 21/2/2010 22:16

要3月中先有了~~

TOP