A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
hi a sir 想問你slient 12同你自家出o個隻fano係效能上既分別係? A.Senna 發表於 16/2/2010 11:45
TOP
A.Senna 當前離線
中級會員
hi a sir 我係今日上黎問過你唔知落唔落到Tranquillo o個個人 我用lee塊bd: 想問下你會唔會裝到? if 裝到 ... A.Senna 發表於 18/2/2010 22:35
kimalto 當前離線
進階會員
A sir, Gigabyte GA-EP45-UD3L 裝唔裝到tranq?? thanks~ kimalto 發表於 19/2/2010 14:33
hohob613 當前離線
初級會員
A SIR. 我開側, 係CM690 PURE 個側.. 搵你開側有咩要注意? hohob613 發表於 21/2/2010 18:15
拎來便可~~ A君 發表於 2010-2-21 18:55
Casemodder 當前離線
OCQQ Junior OC Team
Are there Wing12 PL? Casemodder 發表於 21/2/2010 22:16