omg2008 當前離線
中級會員
TOP
Man X 690 當前離線
特級會員
仲有一半人未攞貨, 幫幫手!!!!! 如果唔係a sir 下次唔比我開團架la... 仲有記住pm email 我登記保用 ... An哥 發表於 2011-9-28 11:37
雪比 當前離線
進階會員
斯路頓 當前離線
An哥 當前離線
超貧 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
回復 An哥 而家有幾位團友放飛機或未回覆, 如有後補ching 請留名confirm 同講大約邊日會上a-shop 攞!! ... An哥 發表於 3/10/2011 10:29