tttim 當前離線
進階會員
原帖由 thompsonyau 於 2010-1-4 18:02 發表 如果下次有8GB就好,放FLAC 4GB+16GB卡真係唔夠
TOP
riskd934 當前離線
中級會員
原帖由 riskd934 於 2010-1-4 20:20 發表 反正搞手都係散買, 唔係某一款齊頭數量咁訂, 咁下團時間充裕, 唔限容量同顏色得唔得呢?
hkfriends 當前離線
原帖由 hkfriends 於 2010-1-4 21:17 發表 good, can we go to A-shop tomorrow night?
swb301 當前離線
ibank 當前離線
初級會員
原帖由 tttim 於 2010-1-4 19:04 發表 好~我睇下8GB多唔多人要~
原帖由 tttim 於 2010-1-4 21:19 發表 我最快7pm到a-shop
chansc02 當前離線
walkalone 當前離線