請問
ProHDTV Extreme 2
&
ProHDTV Extreme 3
幾錢?

TOP

原帖由 ricej 於 2009-12-29 20:59 發表
A sir會唔會入調色器 給會員租用?
因為如果成2千幾買個調色器 用1次就唔用 好浪費。

有諗過,但地方太細了

TOP

原帖由 路人F 於 2009-12-30 23:53 發表
請問 12cm 級散熱器 Tranquillo 擺唔擺到入 CM 342 CASE 呀?

應該可以的~~~

TOP

原帖由 苦少 於 2009-12-31 11:57 發表
A sir 今日開唔開呀???同埋會唔會早收??唔該

收10點度啦~~~

TOP

Wing12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

A SIR 我想問500GB HARD DISK 資料回復大約幾錢同要幾耐

TOP

原帖由 casemodder97 於 2010-1-3 10:37 發表
Do you have Win12 PL  ?

有呀

TOP

想問一下開透明側板既收費及需要d咩
1:開透明側板,只係囉本身我果塊側板,定係成個機箱?
2:側板既顏色有冇得簡?
3:收費如何?(鋁板黎)

TOP

silent-spirit同GC-EX超強效散熱膏仲有冇貨呢?

TOP

原帖由 jimswong 於 2010-1-4 10:00 發表
silent-spirit同GC-EX超強效散熱膏仲有冇貨呢?

有現貨

TOP