小弟2-8/3 不在港
會遲取
請A Sir留貨
唔該

TOP

到貨了

最後提貨日期---3月8日

TOP

已到貨 ........... good

TOP

A sir 幾點開舖?今天來取貨。Thx

TOP

A sir 今晚是否9:30pm收?會晚些來取。

TOP

本帖最後由 terewong 於 2014-3-1 15:48 編輯

已刪

TOP

已取貨, Thanks

TOP

已取貨, Thanks

TOP

有無ching set到個rm2??
我跟足manual做,盞藍燈都係狂閃

TOP

有無ching set到個rm2??
我跟足manual做,盞藍燈都係狂閃
CSA41200 發表於 2014-3-1 23:12


已解決~~~~

TOP