原帖由 hinghang 於 2010-1-3 18:38 發表
1G USD$ 21.99
21.99 * 8 < HKD 200
加埋美國 ship 返黎香港要幾多錢

http://shop.sandisk.com/store/sd ... 42300/categoryID.11 ...


好似只係送us?

TOP

原帖由 hinghang 於 2010-1-3 18:38 發表
1G USD$ 21.99
21.99 * 8 < HKD 200
加埋美國 ship 返黎香港要幾多錢

http://shop.sandisk.com/store/sd ... 42300/categoryID.11 ...

係clip+ 吾係clip wo..

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2010-1-3 18:57 發表

係clip+ 吾係clip wo..


係 bor
冇留意 tim

[ 本帖最後由 hinghang 於 2010-1-3 19:31 編輯 ]

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2010-1-3 18:57 發表

係clip+ 吾係clip wo..


2G 都唔係平好多

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2010-1-3 14:01 發表

因為我吾係聽mp3..所以我覺得抵

買部4GB 再插卡抵d
我見4GB SDHC 都只係$88
買8GB/16GB 插咪又大又抵

TOP

我都想再開團呀

fullpay 都可以, thx!!

TOP

100% support 再開團, 最好有8gb

TOP

再開團預埋我~~

TOP

再開團預埋我, 最好有8gb

TOP

如果下次有8GB就好,放FLAC 4GB+16GB卡真係唔夠

TOP