A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
原帖由 wah2006 於 2009-12-1 02:30 發表 a sir 你主題打6色.. 但內容是5色 而實物是5色 還有... 我嘗試用風扇調速器...調教光與暗... 結果係調較得到... 但是...調較會不會另到led壽命低左? 我用這個風扇調速 ...
TOP
wah2006 當前離線
初級會員
原帖由 A君 於 2009-12-1 14:51 發表 你算漏了 UV 啊 雖然的確可以用風扇調速器調教光暗,但實際上不建議"較"暗的... 因為電量不足會比較容易損壞。 如使用風扇調速器,最好是配合有開關功能的,那便可控制燈光的開關。
A.Senna 當前離線
中級會員
原帖由 A.Senna 於 2009-12-2 10:55 發表 A sir 想問下你會唔會check舊既廠機? 牌子係ibm
原帖由 A君 於 2009-12-2 13:47 發表 閒日下午可以
keaan91 當前離線
原帖由 keaan91 於 2009-12-3 10:28 發表 A SIR ,鋁製超頻架 咪會有新款?? and幾時番呢?
原帖由 keaan91 於 2009-12-3 17:52 發表 好~thx! 等你post 圖&價錢~ 但想問埋舊個隻會唔會再番?
stupidkid 當前離線
進階會員