回復 120# An哥


當然啦,最遲星期日一定會交收。
麻煩了 

TOP

有無個盒的size? 等我睇下要拿幾大個袋去

TOP

回復 122# Man X 690

應該好少有咁大個袋, (你預 20x18吋)
一隻手好易夾番屋企

TOP

回復 123# An哥

大家攞左貨記住pm 我email 登記warranty

TOP

拎左啦, 幾好手感, 玩得好開心

TOP

噚晚玩左成晚, 好好玩...
不過成日禁錯制, 想禁next player, 成日hi 到'start', 要重頭黎過

TOP

已取~~~
好好玩XD

TOP

噚晚玩左成晚, 好好玩...
不過成日禁錯制, 想禁next player, 成日hi 到'start', 要重頭黎過  ...
2slow 發表於 2011-9-27 17:24


小心玩得太耐會手痛....cccccc

TOP

aiya..............點解我又睇唔到呢個團購架, 請問有無人唔要呀? 我食咗佢. or 有無第二轉? thx

TOP

小心玩得太耐會手痛....cccccc
An哥 發表於 2011-9-27 21:42



哈, 已玩到隻手無力...
有傳統色就好喇, 我想買多set

TOP