本帖最後由 ranlai 於 2011-9-5 14:33 編輯
樓主請問仲可唔可以後補要TDK MT-300/120?幾日冇上epc 睇唔到依個po
THx very much
ensonng 發表於 2011-9-5 00:16



MT-300 無貨~
得返BA-120~1PCS

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

MT-300 無貨~
得返BA-120~1PCS
ranlai 發表於 2011-9-5 14:31 [im[/img]



    咁我要120thx 係咪要入數?accunt 係咩?

TOP

第一次買, 唔係好清楚...
想問下樓主, 我如果ebanking 過數, 係咪pm 個編號同金額俾你就ok?
我駛唔駛print D 資料出黎去攞貨?

TOP

Transferred, please check pm.  Thanks.

TOP

今晚6點幾已過數, 已PM

TOP

第一次買, 唔係好清楚...
想問下樓主, 我如果ebanking 過數, 係咪pm 個編號同金額俾你就ok?
我駛唔駛print  ...
simontsangyh 發表於 2011-9-5 21:19


YUP~
STATEMENT到會SHOW出黎~
唔駛PRINT~THANKS~

TOP

咁我要120thx 係咪要入數?accunt 係咩?
ensonng 發表於 2011-9-5 21:09


已PM~

TOP

BA-120可KEEP俾我嗎?
十四少 發表於 2011-9-5 20:03


SORRY十四少~因為ensonng先出POST~所以我將最後O個隻比左佢先~

TOP