魚仔-.- 當前離線
初級會員
TOP
wah2006 當前離線
KANTA 當前離線
Banned
HK-Steven 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
原帖由 KANTA 於 2009-10-23 20:57 發表 a sir 我見有人係你到買左led燈啊! 幾時出post 更新下啊! 我好心急啊
原帖由 HK-Steven 於 2009-10-23 22:08 發表 a sir請問web cam幾多萬像數
原帖由 wah2006 於 2009-10-23 18:03 發表 a sir呀~~~你led燈幾錢條? 有冇開關制...?如果有就好喇~比多幾蚊都冇所謂... 冇既話....希望你增加喇~~
原帖由 wah2006 於 2009-10-24 14:52 發表 a sir~~有冇???,可唔可以自改?
fdede 當前離線
中級會員