13-16號個展覧有冇師兄會踩場?
現場叫佢回水

TOP

13-16號個展覧有冇師兄會踩場?
現場叫佢回水
pineapple2006 發表於 2017-4-9 22:23


   
搵唔到CD參展

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

回覆 1201# pineapple2006

佢似吹水多, 應該沒參展

TOP

回覆  pineapple2006

佢似吹水多, 應該沒參展
hozaizai 發表於 2017-4-13 05:47 PM



   我check過好似唔見有噃

TOP

我check過好似唔見有噃
more 發表於 2017-4-13 18:11



走數味濃

TOP

我check過好似唔見有噃
more 發表於 2017-4-13 18:11


咁到時話唔定佢攞到幾幅相出黎, 話參展空前成功, 跟著又發現幾樣問題, 又要再改進唔出貨住, 等100%完美先再出貨, 叫大家等一等

TOP

咁到時話唔定佢攞到幾幅相出黎, 話參展空前成功, 跟著又發現幾樣問題, 又要再改進唔出貨住, 等100%完美先 ...
fortresscar 發表於 2017-4-13 23:35

無限loop

TOP

我check過好似唔見有噃
more 發表於 13-4-2017 18:11


官方個Szu Chen 回應話係同其他公司share booth,
Booth: 1C-C23
VeriSonix Corporation - Taiwan

TOP

本帖最後由 ilovehisoka 於 2017-4-15 17:52 編輯
官方個Szu Chen 回應話係同其他公司share booth,
Booth: 1C-C23
VeriSonix Corporation - Taiwan ...
cax12 發表於 2017-4-15 00:05



我冇份買,不過而家喺現場
成個booth得十個八個headphone放喺度,得一個好細嘅玻璃櫃放左一部金色機,一部銀色機喺度,銀色機應該就係大家買哦部,好厚下,冇得拎出黎玩,成個booth嘅電視亦都只係影下啲headphone咁,成個booth冇野提過部機或者cd個名

TOP

我冇份買,不過而家喺現場
成個booth得十個八個headphone放喺度,得一個好細嘅玻璃櫃放左一部金色機,一 ...
ilovehisoka 發表於 15-4-2017 17:51


咁就奶野了.....

TOP