w64k 當前離線
中級會員
對不起,我一直以usb手指試的 A君 發表於 2010-10-10 13:32
TOP
hkepcqqk 當前離線
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
冇問題,買隻細D既USB手指都係一樣咁用.... 個人覺得D聲真係唔錯.唔該晒!. w64k 發表於 10/10/2010 17:20
maimai 當前離線
生亦何苦,死亦何哀~
進階會員
co2hk 當前離線
已取貨 Thank you A Sir ^.^ 試左可以用mp3做alarm. maimai 發表於 2010-10-10 22:49
已取貨 Thank you A Sir ^.^ 試左可以用mp3做alarm. maimai 發表於 10/10/2010 22:49
淡雪真棉 當前離線
小zz 當前離線
╤本因坊