對不起,我一直以usb手指試的
A君 發表於 2010-10-10 13:32


冇問題,買隻細D既USB手指都係一樣咁用.... 個人覺得D聲真係唔錯.唔該晒!.

TOP

已取貨
Thank you A sir~~

TOP

冇問題,買隻細D既USB手指都係一樣咁用.... 個人覺得D聲真係唔錯.唔該晒!.
w64k 發表於 10/10/2010 17:20

謝謝你

TOP

已取貨
Thank you A Sir ^.^
試左可以用mp3做alarm.

TOP

我play完mp3後熄機再開, 佢唔識自己播. 要remove SD card 再插入先得. 是否正常
仲有mp3佢係跟咩次序play架? 好似唔係跟filename.

TOP

已取貨
Thank you A Sir ^.^
試左可以用mp3做alarm.
maimai 發表於 2010-10-10 22:49

可唔可以set 指定一首mp3? 定係一定是第一首?

TOP

已取貨
Thank you A Sir ^.^
試左可以用mp3做alarm.
maimai 發表於 10/10/2010 22:49

教我

TOP

set好alarm on同時間. 用"source" 較到 "USB/SD"
最後"ON/OFF" 熄左部機.
alarm響會係第一首mp3.

試左SANYO 2700 同eneloop一樣work. 天線非常多靜電 >.<

TOP

謝謝 A sir  今天已取貨
仲勞煩到A sir拎個大膠袋比我><
勁唔好意思~

TOP

本帖最後由 小zz 於 2010-10-12 00:46 編輯

請問A SIR 最遲幾時拎貨?

TOP