fishballjack 當前離線
進階會員
TOP
碗仔賜 當前離線
中級會員
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
tttim 當前離線
原帖由 mig33 於 2010-1-1 07:53 發表 恐怕個價... 等團主開團再講
alexlam 當前離線
原帖由 tttim 於 2010-1-1 09:23 發表 應該加$20姐~因為無左sale~ 但係藍色會貴d...
MingHong 當前離線
kl317 當前離線
初級會員
原帖由 kl317 於 2010-1-2 18:16 發表 幾時會再開~
newb 當前離線
原帖由 tttim 於 2010-1-2 21:49 發表 而家個價貴番...下團唔止$440... 睇下d師兄制唔制艫先啦...
原帖由 newb 於 2-1-2010 10:54 PM 發表 轉番2GB 版LOR 反正大家都係插卡