錯過左喔
我都想要隻$400黑色4GB喔~~~!!
c兄有下團記得幫小弟
3q~~~!!

TOP

支持再開一團

TOP

恐怕個價...
等團主開團再講

TOP

原帖由 mig33 於 2010-1-1 07:53 發表
恐怕個價...
等團主開團再講


應該加$20姐~因為無左sale~
但係藍色會貴d...

TOP

原帖由 tttim 於 2010-1-1 09:23 發表


應該加$20姐~因為無左sale~
但係藍色會貴d...

你係咪B&X 訂呀
下次會唔會訂埋配件

TOP

支持再開一團~~~

TOP

幾時會再開~

TOP

原帖由 kl317 於 2010-1-2 18:16 發表
幾時會再開~


而家個價貴番...下團唔止$440... 睇下d師兄制唔制艫先啦...

TOP

原帖由 tttim 於 2010-1-2 21:49 發表


而家個價貴番...下團唔止$440... 睇下d師兄制唔制艫先啦...

轉番2GB 版LOR
反正大家都係插卡

TOP

原帖由 newb 於 2-1-2010 10:54 PM 發表

轉番2GB 版LOR
反正大家都係插卡


有道理~~~~等到好心急喔~~~~~

TOP