burnduck: 1 set

thanks!

TOP

原帖由 jupiters 於 2009-2-16 00:24 發表

抺邊度
我 日日帶住黎跑10km 咪死


用清水抺條線身....
佢即場用較剪開皮比我睇, 條線上半 (近耳塞) o的銅線 青BB 的... 下半(近 3.5mm 插) o的銅線好靚...  就係因為 條線身入佐汗, 改變佐 條線既所量 所以變硬, 然後爆線..... 上面師兄及 Shure 2008 年開始轉佐線材, 個姐姐都有講.... 效果真係拭目以待....

TOP

原帖由 wingosoft 於 2009-2-16 02:07 發表


哈哈 ~我都想玩SE530
但一用之後我唔知點再UPGRADE

慢慢玩, UP 上去


用平 o的既 ER4P

[ 本帖最後由 原始人 於 2009-2-16 10:30 編輯 ]

TOP

SHURE SE210 1 set pls

thanks a lot!!!

TOP

Honbo: 要1隻, Thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Count me 1 please.

TOP

要1隻, Thanks

TOP

rickywk 食1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP