我已經退左錢等得太耐,蝕少少錢豪比佢。
睇到件野有啲伏
dan_dan 發表於 2016-12-21 11:57



師兄問佢地退款要幾耐先覆?
我同呢度兩位師兄一齊訂,想叫佢退款但佢地唔覆email

TOP

回復 1121 #pineapple2006

可能已經冇錢退

TOP

其實我地可唔可以搞退款?
我覺得搞左成年都未有機好伏

TOP

其實我地可唔可以搞退款?
我覺得搞左成年都未有機好伏
MandyStarz 發表於 22/12/2016 10:58



    我都想

TOP

Me too

TOP

睇怕我都冇可能可以係香港收機XD

TOP

其實玩得呢D眾籌就預左係收唔到貨/實物完成度係預期既1成或更低
當然玩得就希望最後有貨出到
但係睇完D評價唔如意又要想退錢又係咩心態..
大可以等到件貨真係黎左玩左唔岩放番出去都得
況且部野都講緊只係幾百蚊 唔係諗住幾百蚊有幾千蚊既質素?

TOP

其實玩得呢D眾籌就預左係收唔到貨/實物完成度係預期既1成或更低
當然玩得就希望最後有貨出到
但係睇完D評價 ...
c73e74 發表於 2016-12-22 20:00



    有貨收就ok
所以我冇講過質素問題
我係覺得我會收唔到貨!

TOP

問題一早就已經講咗,所以一早都叫人諗清諗楚先好去買,唔好見有著數就去沖!

不過真正問題係!......佢成品都已經出咗,測試機又出埋,如果要出就一定出到,如果係出唔到嘅想退錢就一定冇得退!問題有幾個,其他籌旗嘅最遲試過遲幾年都有,不過我諗最大問題就係訂咗 Pro 版嗰堆人,遲遲都未決定轉唔轉 Pro X,因為如果計代工廠收費計,佢哋生產少量嘅 Pro 除時收費會比 Pro X 貴幾倍,一係就測試版有人發覺有大問題而係出機後唔可以用 firmware 修正到,所以先唔出機,除咗呢啲之外真係諗唔到其他!

TOP

copy from the page

The update has complete the editing and need management final approval to post on Indiegogo. The latest update will be released before Sunday this week. Thank you for your patience and understanding.

TOP