本帖最後由 100490 於 2014-2-7 01:46 編輯
其實幾時有貨, 我另一邊都可以提貨, 想等埋你啲貨至一次過上A SIR度攞.
hksubway 發表於 2014-2-6 23:57



    將會盡快安排

TOP

本帖最後由 TH30 於 2014-2-8 20:41 編輯

回復 101# 100490

團主請問預算大約幾時?
黎緊E個禮拜,定再下個禮拜?

你可以答唔知的,不是要追你「找數」
想有個預算安排下星期的schedule而已
謝謝

TOP

回復  100490

團主請問預算大約幾時?
黎緊E個禮拜,定再下個禮拜?

你可以答唔知的,不是要追你「找數 ...
TH30 發表於 2014-2-8 20:40



    會好快, 但唔公佈日期, 因為之前講完都有人提前上左去, 所以放左上去先會話大家知。

   Bad news 係上次講有幾隻袋冇貨, 因新年關係, 果幾隻仲未到貨, ,可能要令外事後安排速遞或自取, 詳細我會稍後聯絡果幾位師兄。

TOP

回復 103# 100490

明白,謝謝

TOP

想問十四號前拿唔拿到
我趕住用

TOP

已放上AShop, 請師兄 16/2 號前上去拎。

取貨名單:
https://docs.google.com/spreadsh ... 45LWVPQno2ZlE#gid=0

以下師兄,唔好去住, 未到貨, 到後會安排速遞,我會PM個別聯絡。
colinhoc
roycck
koli
kwong279
【一】          (可去取 Dicota Code Messenger 11-13" )
ef40             (可去取 Bonobo Series Postal Foldover Bag Rust 15" )

TOP

回復 106# 100490

唔該晒

TOP

回復 106# 100490

感謝師兄安排

TOP

感謝師兄 已拿袋好好用

TOP

已取 thx~~

TOP