本帖最後由 sunhikari 於 2010-6-20 09:43 編輯
回復  garyms


所以咪有內卡同外卡之分
內卡D電容係比較細粒,可以放係卡與卡之間而不會頂住
外卡電容較大 ...
ilwingkaka 發表於 2010-6-20 08:53


不不......定制版的卡同WORDS檔描述的係有D出入
用圓型的電容相信係內卡
但我另一張則是根WORDS檔一樣是長條型,但卻是打平焊的.........
而且定制版所用的電容數量亦有分別,(可能係新舊版的分別)
WORDS檔的寫有5粒細電容+2粒大電容,但我的則是2粒大電容+3粒細電容
所以連我自己都唔係太識分

TOP

不不......定制版的卡同WORDS檔描述的係有D出入
用圓型的電容相信係內卡
但我另一張則是根WORDS檔一樣是 ...
sunhikari 發表於 2010-6-20 09:40



對啊,是和MISCROFT說明有分別,我的外卡也是打平焊的
對我來說是好事啦,因為如果是直焊放在最底的插槽也有點勉強
但內卡與外卡是一樣的嗎?
內卡的原意是不是就是可以放左卡與卡之間呢?
還是因為電容打平焊後解決了位置不夠的問題?
只是好奇問一下

TOP

本帖最後由 qscaxz 於 2010-6-20 15:27 編輯

回復 94# garyms

外卡電容本來就長D,所以1開始先叫外卡!
厘團已開始有部份外卡改用摺脚形式!下團開始會試要求全摺!節省空間!

可能下團會係(PCI/PCIE , 固態電容/電子電容)、無左内外卡限制!

TOP

回復 101# sunhikari

電容數量亦有分別>>係PCI/PCIE分別!

TOP

本帖最後由 sunhikari 於 2010-6-20 15:31 編輯

回復 104# qscaxz
明白晒,辛苦團主解答
但話時話,團主仲有無訂製版PCI外卡多?
因為想要多張
無的話我唯有等下一團啦

TOP

本帖最後由 yeleung 於 2010-6-21 10:10 編輯

我那份有沒有問題?還末上架我付全費到無貨

TOP

本帖最後由 qscaxz 於 2010-6-21 11:43 編輯

回復 106# yeleung

唔好火住!
就係有問題未出得住......

你有無看到小弟於 2010-6-17 05:50給你的PM?
qscaxz 2010-6-17 05:50
有事査詢、如可、請留電話或致電.......

之后一直未見你覆所以HOLD住左~

TOP

本帖最後由 bibilubi 於 2010-6-21 14:44 編輯

下團幾時開始?
如果唔係stx用標準版就得

TOP

話唔定今團完後,馬上搞1較快流程的團,當1團補單加單買的團!但未定到!睇多少人有興趣!因無理由得1-2張卡訂單就成團!

TOP

團友yeleung見字請pm!

TOP