蔥頭 當前離線
房事顧問
Super Moderator
原帖由 waiyee 於 2009-9-3 12:46 發表 waiyee 盒裝背掛式+優惠水冷頭組合 $860 我都要多套啦 又想加sb頭又想加ram仲想加vga 分開買分分鐘仲貴..... 如有ram頭記得幫我order理..... 最想買就係ram.....
TOP
waiyee 當前離線
中級會員
原帖由 蔥頭 於 2009-9-3 12:48 發表 佢話要到第五團先有ram.... 放心...我會叫佢比個優惠價d 舊客仔
原帖由 waiyee 於 2009-9-3 12:54 發表 咁你記得記住我了-.- 自從轉左水泠後...冇左cpu fan抽走ram d熱氣... 條ram唔係咁穩定了....sb一樣-.-1g x 4 可以我超得太盡了
aR_man 當前離線
原帖由 蔥頭 於 3/9/2009 12:43 發表 咁你要淨mos?
原帖由 aR_man 於 2009-9-3 13:24 發表 RAM頭幾時會有? 新MOS+NB幾$?
bbqq 當前離線
a886 當前離線
特級會員
原帖由 bbqq 於 2009-9-3 17:13 發表 哈哈 冇認真睇過塊板 差d買錯 麻煩蔥頭幫我取消個MOS