原帖由 waiyee 於 2009-9-3 12:46 發表
waiyee 盒裝背掛式+優惠水冷頭組合 $860

我都要多套啦
又想加sb頭又想加ram仲想加vga
分開買分分鐘仲貴.....

如有ram頭記得幫我order理.....
最想買就係ram.....

佢話要到第五團先有ram....
放心...我會叫佢比個優惠價d 舊客仔

TOP

原帖由 蔥頭 於 2009-9-3 12:48 發表

佢話要到第五團先有ram....
放心...我會叫佢比個優惠價d 舊客仔



咁你記得記住我了-.-

自從轉左水泠後...冇左cpu fan抽走ram d熱氣...
條ram唔係咁穩定了....sb一樣-.-1g x 4

可能我超得太盡了

[ 本帖最後由 waiyee 於 2009-9-3 13:28 編輯 ]

TOP

原帖由 waiyee 於 2009-9-3 12:54 發表



咁你記得記住我了-.-

自從轉左水泠後...冇左cpu fan抽走ram d熱氣...
條ram唔係咁穩定了....sb一樣-.-1g x 4

可以我超得太盡了

忍下手先...等埋ram block先黎獲勁

TOP

原帖由 蔥頭 於 3/9/2009 12:43 發表

咁你要淨mos?

RAM頭幾時會有?

新MOS+NB幾$?

TOP

原帖由 aR_man 於 2009-9-3 13:24 發表

RAM頭幾時會有?

新MOS+NB幾$?


page 1寫晒

TOP

bbqq 黑色上置式1台+VGA+NB+MOS (Gigabyte EP45-DS3LR)

TOP

回覆 106# 的帖子

你果板都用唔到MOS
俾你買咗你點樣扣實落去?

TOP

暫時如下..

aR_man

NB頭1個+
新MOS1個(MP-AKGX Extreme GTS)+
喉管 3米

[ 本帖最後由 aR_man 於 2009-9-3 16:08 編輯 ]

TOP

回覆 107# 的帖子

哈哈 冇認真睇過塊板 差d買錯
麻煩蔥頭幫我取消個MOS

TOP

原帖由 bbqq 於 2009-9-3 17:13 發表
哈哈 冇認真睇過塊板 差d買錯
麻煩蔥頭幫我取消個MOS

ok

TOP