item 1, 盒子 x1
item 3, 情書(銀) x1

TOP

已經過左數 同 PM左你

TOP

仲有一樣想問呀~~~ 如果我搵FD 佢係HSBC 但佢幫我上網過戶OK嗎??? 係咪都有交易NUMBER??

真是風回路轉 我朋之後上網交錢先知原來冇申請網上過戶呢樣野.....
之後佢落左去ATM 過左比你了~
但佢話得番張收據冇交易NUMBER WO?
洗唔洗SCAN比你呢??

問題已解決 THX 樓主

[ 本帖最後由 shadowttw 於 2009-2-8 16:53 編輯 ]

TOP

ITEM 1:盒子 X1
ITEM 4:音樂 X1

星期一入數,thanks~

TOP

盒子 x 1 pls

HSBC e-banking 轉帳 ok ma?

TOP

ITEM 1:盒子 X1
今晚過$20俾你 thanks

TOP

原帖由 ephram 於 2009-2-8 16:35 發表
盒子 x 1 pls

HSBC e-banking 轉帳 ok ma?

ok~

2.如會員完成轉帳程序,麻煩大家提供交易編號/金額和時間作核對之用,然後PM本人.有勞了各位

TOP

2008/2/8 17:10
更新EXCEL檔案~

大家可以先核訂購資料容是否正確,包括訂購數量,轉帳時間,轉帳金額
小弟先離開一下.

TOP

木馬   古銅色x1

TOP

盒子(銀色) X1
木馬(銀色)X1
木馬(古銅色)X1

TOP