原帖由 inori 於 2009-3-14 10:28 發表
O....SHIT,一點藍色死點

BTW有冇人知nokia點先可以係x64 window用?

唉...左邊偏紅....又要等換貨

呵呵,dvi1壞左,成個mon紅哂 唔洗哂口水打去嘈


oh no.. inori ching, good luck for exchanging

TOP

原帖由 inori 於 2009-3-14 10:28 發表
O....SHIT,一點藍色死點

BTW有冇人知nokia點先可以係x64 window用?

唉...左邊偏紅....又要等換貨

呵呵,dvi1壞左,成個mon紅哂 唔洗哂口水打去嘈

做咩咁恐佈?我0光0死0色點無偏色

TOP

99 Sir, 唔該晒!今日收到部2709, 用Nokia Test睇過,好似冇死點偏色問題,安樂晒!
睇戲真一流!

TOP

原帖由 Qookei 於 2009-3-14 11:25 AM 發表

做咩咁恐佈?我0光0死0色點無偏色


唉...真黑仔
打左電話落左order換貨,but星期六換貨部冇人開工,要等星期一先比到單佢地做野
最快星期二,三先有dhl黎1換1
唉....唯有囉個dvi2黎玩住先

[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-14 11:32 編輯 ]

TOP

原帖由 inori 於 2009-3-14 11:31 發表


唉...真黑仔
打左電話落左order換貨,but星期六換貨部冇人開工,要等星期一先比到單佢地做野
最快星期二,三先有dhl黎1換1
唉....唯有囉個dvi2黎玩住先

用住先la....我試左dvi1,dvi2,HDMI同色差都ok

TOP

係啵...有冇人知2709點入工程mode?

[ 本帖最後由 inori 於 2009-3-14 13:23 編輯 ]

TOP

原帖由 inori 於 2009-3-14 13:18 發表
係啵...有冇人知2709點入工程mode?

工程模式是同時按住"第二顆和第四顆鍵"再按電源鈕就能打開工程模式
你會發現電源鈕上方的五顆LED保持恆亮的狀態

TOP

左下 一D偏紅

左右有D大細邊

[ 本帖最後由 loklokxp 於 2009-3-14 19:51 編輯 ]

TOP

原帖由 MandyStarz 於 2009-3-13 20:21 發表
99 sir~~
when will have next round? (approximate)
i want to buy a 2709w
i need save $$ to buy
thanks


要完左呢團先得 lu

TOP

原帖由 loklokxp 於 2009-3-14 18:48 發表
左下 一D偏紅

左右有D大細邊


左右有D大細邊? what's that mean?

TOP