price09 當前離線
進階會員
TOP
ronaldlee 當前離線
初級會員
charleschan 當前離線
請問第二團若夠人的話 最快幾時出團同大概幾時有貨? charleschan 發表於 2013-2-25 16:58
ihmcjacky 當前離線
ErikWong 當前離線
ErikWong#1424
中級會員
Nexus 7 16G x1 ErikWong 發表於 2013-2-25 21:27
c兄,會唔會團32GB啊??想買32gb ihmcjacky 發表於 2013-2-25 21:22