Sennheiser 假期後覆你



Dell Mon 通常 deadline 後一日會收到我入數 PM
99hk.biz 發表於 2011-12-31 08:37 PM


THX 等你覆我

TOP

我想問sennheiser HD 558 依家做緊幾錢?
另外,steelseries I-2 依家仲有咩色同埋幾錢?

TOP

The order in 61/f has not yet proceed.  Please arrange. Thanks

TOP

本帖最後由 mrrrwhat 於 2012-1-2 11:02 編輯

50/F 加item
thx

TOP

想問下幾時可以比錢拎貨???

TOP

幾時有pm?

TOP

幾時有pm?
【華】 發表於 2012-1-2 16:23



    我驚唔成團

TOP

想問下DUCKY係唔係有9折?THX
TCCY 發表於 2012-1-1 14:27


yup

我想問sennheiser HD 558 依家做緊幾錢?
另外,steelseries I-2 依家仲有咩色同埋幾錢? ...
hdyebx 發表於 2012-1-1 22:54


I -2 我問緊代理,要睇下仲訂唔訂到

The order in 61/f has not yet proceed.  Please arrange. Thanks
stranger1202 發表於 2012-1-2 01:19


updated , sorry ar

50/F 加item
thx
mrrrwhat 發表於 2012-1-2 10:59


updated , 仲比左錢落貨啦 xD

想問下幾時可以比錢拎貨???
bcoobcbco 發表於 2012-1-2 16:21


等我到貨 pm 就得 lu

幾時有pm?
【華】 發表於 2012-1-2 16:23


我個 fd 呢幾日放緊大假,啱啱覆左我,你 check pm 啦

TOP

DELL Monitor 24" U2412,  SSP CompuMark  $1999 3yr warranty, 個團價要 $2070, 有無得叫DELL 減多D ??

TOP

請問幾時可以提貨?!
Tohui:MK Sensei , MK Xai $65 - 64/F

THANKS

TOP