sunnylee 當前離線
長老會員
原帖由 mig33 於 2009-4-26 09:28 發表 會,大家都唔想睇說明書 等我寫番段野,點裝張卡先啦
TOP
ANTHONYCH 當前離線
中級會員
原帖由 mig33 於 2009-4-30 00:16 發表 救得番,都算係咁 好多時系统一倒下,某D資料未寫完,重裝OS可能連HDD都認唔到
原帖由 sunnylee 於 2009-4-30 00:21 發表 我就試過啦
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
USPS Tracking.jpg (52 KB)
下載次數:45
2009-4-30 20:44
原帖由 mig33 於 2009-4-30 20:44 發表 巳離開美國
原帖由 ANTHONYCH 於 2009-4-30 00:32 發表 最後點?
原帖由 sunnylee 於 2009-4-30 21:56 發表 成秋死晒最後用Power Data Recovery v4.1.2
pcm10241024 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員