買完咪窮lo
wonghoyat 發表於 2012-4-12 19:07



    唔買咪唔窮囉~

TOP

唔買咪唔窮囉~
tommykwan222 發表於 2012-4-12 19:10



    但係宜家買左,所以好窮

TOP

ching 你應該都幾鐘意黑軸喎
rosewill , leopold ,filco

TOP

今日..我學識左一樣野,就係樓主講野永遠都唔可信
當初,話無錢,入只SENSEI就算
之後,見到有優惠,又入多隻LEOPOLD,話再買就破產lu
依家,又唔知係邊到彈左隻FILCO出黎
所以.我唔會信你的了

TOP

本帖最後由 lamwaikit 於 2012-4-12 19:12 編輯
但係宜家買左,所以好窮
wonghoyat 發表於 2012-4-12 19:10


你過兩日又買過隻架啦

TOP

你過兩又買過隻架啦
lamwaikit 發表於 2012-4-12 19:11



    嗯,佢又會唔知開D咩....

TOP

今日..我學識左一樣野,就係樓主講野永遠都唔可信
當初,話無錢,入只SENSEI就算
之後,見到有優惠,又入多 ...
samlcy1997 發表於 2012-4-12 19:11


佢無限血既...

TOP

佢無限血既...
lamwaikit 發表於 2012-4-12 19:13



    外掛啊

TOP

ching 你應該都幾鐘意黑軸喎
rosewill , leopold ,filco
099 發表於 2012-4-12 19:11



    黑軸支持者!

TOP

嗯,佢又會唔知開D咩....
samlcy1997 發表於 2012-4-12 19:12



    下一步DECK82 ICE

TOP