tommykwan222 當前離線
GeorgeLoB
進階會員
買完咪窮lo wonghoyat 發表於 2012-4-12 19:07
TOP
wonghoyat 當前離線
Alex
唔買咪唔窮囉~ tommykwan222 發表於 2012-4-12 19:10
099 當前離線
samlcy1997 當前離線
特級會員
lamwaikit 當前離線
中級會員
但係宜家買左,所以好窮 wonghoyat 發表於 2012-4-12 19:10
你過兩又買過隻架啦 lamwaikit 發表於 2012-4-12 19:11
今日..我學識左一樣野,就係樓主講野永遠都唔可信 當初,話無錢,入只SENSEI就算 之後,見到有優惠,又入多 ... samlcy1997 發表於 2012-4-12 19:11
佢無限血既... lamwaikit 發表於 2012-4-12 19:13
ching 你應該都幾鐘意黑軸喎 rosewill , leopold ,filco 099 發表於 2012-4-12 19:11
嗯,佢又會唔知開D咩.... samlcy1997 發表於 2012-4-12 19:12