alanwong912 當前離線
進階會員
TOP
samlcy1997 當前離線
特級會員
回復 samlcy1997 但黑軸太重呢.可能 alanwong912 發表於 2012-5-13 19:17
回復 samlcy1997 咁想問紅係咪大力過青? 仲布改軸其實幾錢 alanwong912 發表於 2012-5-13 20:08
wonghoyat 當前離線
Alex
bryanbsb 當前離線
初級會員
raisin 當前離線
我最後都係選左茶軸,不過我唔係覺得佢最好,其實我比較LIKE青軸,但真係比較嘈小小,所以選左茶,紅軸同黑軸我 ... bryanbsb 發表於 2012-5-17 01:46
inori 當前離線
Sony A7R3
想問下地獄係咪有齊四隻軸可以試? inori 發表於 2012-5-17 06:23