回復 50# samlcy1997


    但黑軸太重呢.可能

TOP

回復  samlcy1997


    但黑軸太重呢.可能
alanwong912 發表於 2012-5-13 19:17


我就係話青軸太輕,回彈唔夠,所以先換條黑軸彈弓落去

TOP

回復 52# samlcy1997


    咁想問紅係咪大力過青?
仲布改軸其實幾錢

TOP

回復  samlcy1997


    咁想問紅係咪大力過青?
仲布改軸其實幾錢
alanwong912 發表於 2012-5-13 20:08

紅仲輕過青....
改軸,你要揾師兄/魔鬼黎幫手
價錢就...你自己問佢地啦

TOP

回復  samlcy1997


    咁想問紅係咪大力過青?
仲布改軸其實幾錢
alanwong912 發表於 2012-5-13 20:08



    紅絕對係最輕(即係輕過青lo),改軸就魔鬼/一D ching幫到你

TOP

回復  samlcy1997


    但黑軸太重呢.可能
alanwong912 發表於 2012-5-13 19:17



    我係一路都用黑軸,覺得好舒服。但係唔係人人接受到,畢竟對大部分亞洲人黎講真係太重,好易累(我自己則沒有呢個問題)

TOP

我最後都係選左茶軸,不過我唔係覺得佢最好,其實我比較LIKE青軸,但真係比較嘈小小,所以選左茶,紅軸同黑軸我想我打一陣就會好累所以無選到,彈力太好- -,唔係幾接受到~.~,多謝禁多CHING推薦介紹~

TOP

我最後都係選左茶軸,不過我唔係覺得佢最好,其實我比較LIKE青軸,但真係比較嘈小小,所以選左茶,紅軸同黑軸我 ...
bryanbsb 發表於 2012-5-17 01:46


紅軸係最輕果隻, 點會攰... 黑軸就話

不過都恭喜師兄進入呢個大家庭 ~

TOP

想問下地獄係咪有齊四隻軸可以試?

TOP

想問下地獄係咪有齊四隻軸可以試?
inori 發表於 2012-5-17 06:23



    有齊~

TOP