同邊個開??
tommykwan222 發表於 2012-4-12 16:50



    唔知啊,但係有平野咪得lo

TOP

唔知啊,但係有平野咪得lo
wonghoyat 發表於 2012-4-12 16:57



    我都想買下野, 但真係冇咩$$, 幾時有第3輪呀

TOP

我都想買下野, 但真係冇咩$$, 幾時有第3輪呀
tommykwan222 發表於 2012-4-12 16:59



    唔知有無,要就趁手

TOP

唔知有無,要就趁手
wonghoyat 發表於 2012-4-12 17:03



   想買多塊mouse pad(未見優惠)

TOP

yat hing, 魔鬼sir收幾點? 諗住玩買呢場LOL即刻飛過去

TOP

嘩  嘩這個爽呀  不過我已經有了。哈哈

TOP

次次你都話收手..
samlcy1997 發表於 2012-4-11 16:42



    咪係lor 次次都話收手...

TOP

呢樣就真係,我Razar只Impertaor已經上左神檯
wonghoyat 發表於 2012-4-11 17:02



    真係咁好@@搓@@?

TOP

真係咁好@@搓@@?
kenkendee 發表於 2012-4-12 17:44



    系啊,唔講gum多,開始影相開箱

TOP

系啊,唔講gum多,開始影相開箱
wonghoyat 發表於 2012-4-12 17:54



    快D啦, 等緊你

TOP