支持RAZER

TOP

用番MICROSOFT啦,大把選擇

TOP

用番MICROSOFT啦,大把選擇
kingdun3284 發表於 2011-10-23 19:11


M記唔係GAMING既好多,但要大既就好少

TOP

結果買左M記既IE3.0~夠大同D掣實淨D~

TOP

結果買左M記既IE3.0~夠大同D掣實淨D~
edtsehk 發表於 2011-10-27 14:36



    係得400DPI 少左D之外
呢隻真係唔錯

TOP

有冇人用過Microsoft Bluetrack? 感覺如何?

TOP

係得400DPI 少左D之外
呢隻真係唔錯
louis10022hk 發表於 2011-10-27 15:18


其實400DPI係GAME入面已經好夠用~太快我又控制唔到

TOP

有錢既話, 一定會買SENSEI

TOP

上taobao 買 razer mouse 平好多

TOP

how about Saitek Cyborg Rat 7?

TOP