本帖最後由 raisin 於 2014-1-8 14:28 編輯
回復 raisin
呢隻好?香港賣幾錢到?
之前見到有CHing提及Sony...果隻係唔係呢!以前我用開5.1 喇 ...
nchiu 發表於 8-1-2014 14:03 
要好的話當然係 PC360... 雖然只係2聲道, 但用埋soundcard的模擬 surround sound功能, 就有不錯的定位 有人測試過, 話真5.1同模擬7.1定位表現分別不大 http://www.tomshardware.com/revi ... chmark,3125-12.html
Kave我無試過, 又無乜人講佢音質/定位如何, 我唔肯定 |