本帖最後由 nchiu 於 2014-1-8 13:45 編輯

回復 40# raisin

希望1/2共存~

現用sound blaster z

TOP

回復  raisin

希望1/2共存~
nchiu 發表於 8-1-2014 13:44


如果無得共存 (以我所知就無), 咁係邊樣重要D呢?

TOP

本帖最後由 nchiu 於 2014-1-8 13:49 編輯

回復 42# raisin


當然係   (1)

TOP

回復  raisin


當然係   (1)
nchiu 發表於 8-1-2014 13:46


剩係1, 我知道有隻Roccat Kave, 唔知有無其他

TOP

回復 44# raisin


    呢隻好?香港賣幾錢到?

之前見到有CHing提及Sony...果隻係唔係呢!以前我用開5.1 喇叭,現家人關係要買人生第一隻gaming headset,又冇留意開,全新手一名~

TOP

astro A40用家
FPS打機肯定係頂級

要聽埋歌可以SKIP
呢隻野定位係 gaming headset

TOP

astro A40用家
FPS打機肯定係頂級

要聽埋歌可以SKIP
呢隻野定位係 gaming headset ...
kenleung369 發表於 2014-1-8 14:07



請問點先可以買到?

TOP

本帖最後由 raisin 於 2014-1-8 14:28 編輯
回復  raisin


    呢隻好?香港賣幾錢到?

之前見到有CHing提及Sony...果隻係唔係呢!以前我用開5.1 喇 ...
nchiu 發表於 8-1-2014 14:03


要好的話當然係 PC360... 雖然只係2聲道, 但用埋soundcard的模擬 surround sound功能, 就有不錯的定位 有人測試過, 話真5.1同模擬7.1定位表現分別不大 http://www.tomshardware.com/revi ... chmark,3125-12.html

Kave我無試過, 又無乜人講佢音質/定位如何, 我唔肯定

TOP

回復 47# huiwh1998


兩個方法

黃金中田有齋HEADPHONE
一係就EBAY直接成SET買(HEADPHONE加AMP)

我係EBAY買,我記得有間HK係免運費,成SET大約2000

TOP

要好的話當然係 PC360... 雖然只係2聲道, 但用埋soundcard的模擬 surround sound功能, 就有不錯的定位 :p ...
raisin 發表於 2014-1-8 14:26



    Roccat kave 你一開波用會覺得重 lol
[D聲係ok ga 我覺得] (最少好過steelseries 個隻diablo同razer個隻megalodon [之前兩隻都用過 D音質真係好垃圾 :()

TOP