wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
白側刻真係好少有喎。 PBT白側刻 idevil 發表於 2012-5-13 13:30
TOP
samlcy1997 當前離線
特級會員
你指要五點先去ssp? wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:30
idevil 當前離線
通常都係寫有,但係一問.........................就會答你無貨~ wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:32
唔一定,要睇下, 一陣揾你 samlcy1997 發表於 2012-5-13 13:33
我都試過呢個情況。 idevil 發表於 2012-5-13 13:35
raisin 當前離線
ok,我應該四點幾會係SSP,你call我啦~ wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:43
紫楓鈴 當前離線
alanwong912 當前離線
回復 samlcy1997 CHING.想問如果改紅軸好唔好 青+紅應該好正 改幾錢到丫 ... alanwong912 發表於 2012-5-13 18:58