白側刻真係好少有喎。
   

PBT白側刻
idevil 發表於 2012-5-13 13:30



    通常都係寫有,但係一問.........................就會答你無貨~

TOP

你指要五點先去ssp?
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:30



    唔一定,要睇下, 一陣揾你

TOP

通常都係寫有,但係一問.........................就會答你無貨~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:32



    我都試過呢個情況。

TOP

唔一定,要睇下, 一陣揾你
samlcy1997 發表於 2012-5-13 13:33



    ok,我應該四點幾會係SSP,你call我啦~

TOP

我都試過呢個情況。
idevil 發表於 2012-5-13 13:35



    側刻經常都係gum

TOP

ok,我應該四點幾會係SSP,你call我啦~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:43


呢D私人野留番PM啦

TOP

ok,我應該四點幾會係SSP,你call我啦~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:43



    4點3 SSP MTR OK?

TOP

LEOPOLD., 又平又抵用

TOP

回復 5# samlcy1997


    CHING.想問如果改紅軸好唔好
青+紅應該好正
改幾錢到丫

TOP

回復  samlcy1997


    CHING.想問如果改紅軸好唔好
青+紅應該好正
改幾錢到丫 ...
alanwong912 發表於 2012-5-13 18:58


吓..會好鬼輕GA喎....

TOP