我親身試過朋友原裝連供,一仟蚊多少少解像度,等同 CANON 入門 298元級、或更差 ! 起碼要買二仟以上原裝連供,否則想間中打印照片,真係慘不忍睹 !

TOP

呢部機我有朋友用緊,打印文件肉眼都睇得出比較鬆郁朦,而且打印非常之慢,對於我間唔中印相片,真係麻麻 ...
smartlam 發表於 2023-1-6 16:47



用緊670 print相又無咁差 同部SELPHY 差唔多
不過唔好用普遍紙印 print之前setting 要轉做相紙就唔同晒

TOP

我親身試過朋友原裝連供,一仟蚊多少少解像度,等同 CANON 入門 298元級、或更差 ! 起碼要買二仟以上原裝連 ...
smartlam 發表於 2023-1-9 14:12


我的 Canon 打印機也是改了連供
改裝4年後黑色墨水好像已用完 ,請問在哪裡買墨水會較好?

TOP

我的 Canon 打印機也是改了連供
改裝4年後黑色墨水好像已用完 ,請問在哪裡買墨水會較好? ...
Yuejing 發表於 2023-1-9 17:19

可以買原裝連供墨水

TOP

我的 Canon 打印機也是改了連供
改裝4年後黑色墨水好像已用完 ,請問在哪裡買墨水會較好? ...
Yuejing 發表於 2023-1-9 17:19


我自己五六年前淘咗各樣色半公升,公司及屋企用過六部機,不論平貴都照入代用墨水。色係比原裝淡及應該易塞墨頭,但為平冇計焗住用

TOP

可以買原裝連供墨水
joe_power 發表於 2023-1-9 19:17


我的不是原廠 Canon 的連供機,也可用嗎?

TOP

我自己五六年前淘咗各樣色半公升,公司及屋企用過六部機,不論平貴都照入代用墨水。色係比原裝淡及應該易 ...
smartlam 發表於 2023-1-9 21:56


高登代用墨水(4色) 要$200,淘寶¥50-60 (甚至更平)
真不知是高登賺得太狠,或是淘寶的質素差所以可以這樣便宜

TOP

用左EPSON原裝連供大約有4年, 原裝墨都係50蚊一枝.

TOP

我的不是原廠 Canon 的連供機,也可用嗎?
Yuejing 發表於 2023-1-10 10:38

冇所謂的,但唔保證同原裝墨盒機同色tone,但你都已經改咗連供,都用緊代用墨,冇乜所謂

TOP

用左EPSON原裝連供大約有4年, 原裝墨都係50蚊一枝.
jerrychan0610 發表於 2023-1-10 11:01


請問機價是多少錢?
我每個月只是印約 5-10張(偶然會多一點),如機價太貴,我總覺得有點不划算

TOP