smartlam 當前離線
進階會員
TOP
PC147 當前離線
呢部機我有朋友用緊,打印文件肉眼都睇得出比較鬆郁朦,而且打印非常之慢,對於我間唔中印相片,真係麻麻 ... smartlam 發表於 2023-1-6 16:47
Yuejing 當前離線
中級會員
我親身試過朋友原裝連供,一仟蚊多少少解像度,等同 CANON 入門 298元級、或更差 ! 起碼要買二仟以上原裝連 ... smartlam 發表於 2023-1-9 14:12
joe_power 當前離線
我的 Canon 打印機也是改了連供 改裝4年後黑色墨水好像已用完 ,請問在哪裡買墨水會較好? ... Yuejing 發表於 2023-1-9 17:19
可以買原裝連供墨水 joe_power 發表於 2023-1-9 19:17
我自己五六年前淘咗各樣色半公升,公司及屋企用過六部機,不論平貴都照入代用墨水。色係比原裝淡及應該易 ... smartlam 發表於 2023-1-9 21:56
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
我的不是原廠 Canon 的連供機,也可用嗎? Yuejing 發表於 2023-1-10 10:38
用左EPSON原裝連供大約有4年, 原裝墨都係50蚊一枝. jerrychan0610 發表於 2023-1-10 11:01