Poissons 當前離線
你根本就唔明
特級會員
係呀,所以後來先至會發展成 eARC 嚟支持佢哋 eARC 係 HDMI 2.1 不過後期嘅 HDMI 2.0 裝置都有可能支持 ... smoke_cheese 發表於 2022-9-15 09:39
TOP
smoke_cheese 當前離線
進階會員
咁我得ARC 係咪都照出到5.1, 我今日去買,想搞清楚少少, thanks Poissons 發表於 2022-9-15 10:01
香港電視台好似只係高清翡翠台有 5.1 聲道 (AC-3 = Dolby Digital, Dolby Digital 可以係 2.0,亦可以 ... smoke_cheese 發表於 2022-9-15 11:14
我唔睇電視,我淨係睇netflix/disney+/youtube Poissons 發表於 2022-9-15 12:07