samlcy1997 當前離線
特級會員
係唔係真係茶軸似簿膜呢??? 上次有個貼好多ching拗得好激 講過茶軸好似簿膜。而且好多牌子做優惠都 ... idevil 發表於 2012-5-13 12:07
TOP
我都有同感~ 我係因為要顧及打機同埋打字..所以選擇茶軸..青軸無疑係最適合打字..因為佢每一下爽爽聲的確 ... clintonempty 發表於 2012-5-13 13:06
proxhotdog 當前離線
初級會員
wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
我覺得什麼軸都無所謂,反而鍵帽比較重要,它直接跟用家有接觸,所以我都想換一套PBT keycap ... proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:10
我覺得唔係好大聲.. samlcy1997 發表於 2012-5-13 13:08
換Lo。又唔貴~ wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:11
我自己接受到啦,真係好爽~ sam,三點call我 wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:11
師兄有沒有淘寶賣家介紹,我想要87key白色pbt側刻,方便我隨時轉換keyboard layout! ... proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:12