係唔係真係茶軸似簿膜呢??? 上次有個貼好多ching拗得好激
講過茶軸好似簿膜。而且好多牌子做優惠都 ...
idevil 發表於 2012-5-13 12:07



    唔係,個回彈力同薄膜差好遠
只係茶軸係咁多種機械軸入面最無特點的一種
所以D人就話佢"比較"似薄膜LO

TOP

我都有同感~ 我係因為要顧及打機同埋打字..所以選擇茶軸..青軸無疑係最適合打字..因為佢每一下爽爽聲的確 ...
clintonempty 發表於 2012-5-13 13:06



    我覺得唔係好大聲..

TOP

我覺得什麼軸都無所謂,反而鍵帽比較重要,它直接跟用家有接觸,所以我都想換一套PBT keycap

TOP

我覺得什麼軸都無所謂,反而鍵帽比較重要,它直接跟用家有接觸,所以我都想換一套PBT keycap ...
proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:10



    換Lo。又唔貴~

TOP

我覺得唔係好大聲..
samlcy1997 發表於 2012-5-13 13:08



    我自己接受到啦,真係好爽~
    sam,三點call我

TOP

換Lo。又唔貴~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:11



    師兄有沒有淘寶賣家介紹,我想要87key白色pbt側刻,方便我隨時轉換keyboard layout!

TOP

我自己接受到啦,真係好爽~
    sam,三點call我
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:11



    OK,我要睇下點先,我依家要出去陪啊媽食飯
可能會遲DD,你無問題啊MA?

TOP

我覺得什麼軸都無所謂,反而鍵帽比較重要,它直接跟用家有接觸,所以我都想換一套PBT keycap ...
proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:10



    換KC好玩

TOP

換Lo。又唔貴~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 13:11



    我想要側刻...

TOP

師兄有沒有淘寶賣家介紹,我想要87key白色pbt側刻,方便我隨時轉換keyboard layout! ...
proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:12



    白色真係好好配其他色
黑同刻都唔錯,簡單得黎又好Q特別

TOP