如果印量少, 根本唔應該買有ink tank果種

TOP

本帖最後由 solexkey 於 2018-2-16 17:58 編輯

用緊HP inkjet, 墨盒連墨頭, 就算成個月唔開機唔打印都唔會塞頭, refill 墨水靠打針, 淘墨水幾蚊人仔100ml可用2,3年

通墨頭工具都喺幾蚊人仔,  inkjet除咗收番嚟嗰一次要通之外,  用咗N年都未試過要通墨頭

就算墨盒出問題完全停工都可以淘, 原装墨盒咁貴從來未買過

TOP

我部 canon 快玩完,當年好似係加$100 配個外置4色墨盒,但偶爾個外置墨盒底部有漏墨情況。

c兄 ...
kobe2046 發表於 2018-2-16 14:33



    4色獨立墨盒嗰D機種通常都比較貴,最平都好似要過千,MX497 賣5XX就唔係獨立墨盒喇。MX497呢類只適合少用量同埋識自己打針加墨的用家。

TOP

佳能印過小小野, 半年後顯示冇墨........................................................... ...
hkko 發表於 2018-1-14 15:04


yes, canon inkjet printer is in that way

TOP

用緊HP inkjet, 墨盒連墨頭, 就算成個月唔開機唔打印都唔會塞頭, refill 墨水靠打針, 淘墨水幾蚊人仔100ml ...
solexkey 發表於 2018-2-16 16:59



    X2
真係唔使煩墨頭.

TOP

4色獨立墨盒嗰D機種通常都比較貴,最平都好似要過千,MX497 賣5XX就唔係獨立墨盒喇。MX497呢類只適合 ...
wyhui5124 發表於 2018-2-16 17:27


當年買機外加錢就是配置這個外置墨盒。

如果印量少, 根本唔應該買有ink tank果種
KinChungE 發表於 2018-2-16 15:47


噢,仲以為用ink tank可以自行加墨水較好添。 印量真係唔多 (每月<100張),但想有feeder功能方便scan 文件,
已經每個月keep 住印幾張黑白、彩色,但print 出黎d色強差人意 ,再買新機應該點選好? 兩位c兄有無好介紹?

ink1.jpg (142.93 KB)

ink1.jpg

TOP

當年買機外加錢就是配置這個外置墨盒。



噢,仲以為用ink tank可以自行加墨水較好添。 印量真係 ...
kobe2046 發表於 2018-2-17 00:05


想feeder 睇HP, 扣埋超市COUPON 後, 都係為到NET$400-600 feed 單面.

TOP

Epson 我用左幾年都無塞墨頭,但極低用量,每個月印十張八張

不過D墨水就好唔見洗,次次test完,想唔洗墨頭都唔得,但係洗果陣都用左唔少墨水

所以成本真係幾貴= ="

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2018-2-22 12:48 編輯

after 9 years of service, my canon mp520 was dead

just bought the canon ts5170 (幾慳位), print head is embedded on the ink cartridge, 塞頭 issue is less of a concern

pr_large_201232 crop.jpg

TOP

多左個ink tank只係方便加墨, 降低打印成本
係改變唔到易塞頭呢個問題
KinChungE 發表於 2018-1-13 15:19


yes, better choose those ink cartridge with print head models

TOP