KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
solexkey 當前離線
進階會員
wyhui5124 當前離線
我部 canon 快玩完,當年好似係加$100 配個外置4色墨盒,但偶爾個外置墨盒底部有漏墨情況。 c兄 ... kobe2046 發表於 2018-2-16 14:33
pc1668 當前離線
特級會員
佳能印過小小野, 半年後顯示冇墨........................................................... ... hkko 發表於 2018-1-14 15:04
pikpikpik 當前離線
用緊HP inkjet, 墨盒連墨頭, 就算成個月唔開機唔打印都唔會塞頭, refill 墨水靠打針, 淘墨水幾蚊人仔100ml ... solexkey 發表於 2018-2-16 16:59
kobe2046 當前離線
中級會員
4色獨立墨盒嗰D機種通常都比較貴,最平都好似要過千,MX497 賣5XX就唔係獨立墨盒喇。MX497呢類只適合 ... wyhui5124 發表於 2018-2-16 17:27
如果印量少, 根本唔應該買有ink tank果種 KinChungE 發表於 2018-2-16 15:47
ink1.jpg (142.93 KB)
下載次數:35
2018-2-17 00:06
當年買機外加錢就是配置這個外置墨盒。 噢,仲以為用ink tank可以自行加墨水較好添。 印量真係 ... kobe2046 發表於 2018-2-17 00:05
god1209 當前離線
多左個ink tank只係方便加墨, 降低打印成本 係改變唔到易塞頭呢個問題 KinChungE 發表於 2018-1-13 15:19