KinChungE 當前離線
長老會員
你講系SSP買? 小弟住西灣河 來回車錢差唔多 find72 發表於 2016-12-7 14:00
TOP
bihari 當前離線
進階會員
yankees 當前離線
alanhippo 當前離線
比多幾十 買排ENELOOP好過 前日先買左4粒AAA 75蛟 利申 用緊G700S ... find72 發表於 2016-12-7 13:29
darkw 當前離線
初級會員
find72 當前離線
一條辮路
Moderator
師兄你G700S 省電MODE用到幾耐 我新買只係用到6-7個鍾 懷疑係返修舊電 darkw 發表於 2016-12-8 00:57
Ilo 當前離線
中級會員
無搞過咩省電MODE 我日日最小用7-8個鐘左右就得返一格電未閃下閃下 ... find72 發表於 2016-12-8 01:00
超新手達人 當前離線
diy-apprentice 當前離線
lkca 當前在線