有。。。。

用小蒙x。。。幾好。。。。

TOP

英文冇留意係咩,你用返中文嗰兩句字眼可以找到資料,
如果你只係要簽名去畫到,一般手寫板已經OK,(大約200蚊 ...
kkepic 發表於 2016-1-12 19:31



    簽名, 同經常要手寫字去圖片, 繒圖版好似好D

MOUSE太辛苦

TOP

簽名, 同經常要手寫字去圖片, 繒圖版好似好D

MOUSE太辛苦
陳生 發表於 2016-1-13 05:21
比個價格你參考吓.(繪圖板)
http://www.price.com.hk/category.php?c=100092


另外有樣產品係叫(觸控板)百幾蚊有交易
不同的是係用手操控,唔用筆.
touch pad.jpg


亦可考慮用筆型mouse(200-500蚊不等)
筆mouse.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有啲外國讀書的人,老人家都用手寫版。
唔係所有識睇中文的人都速/創/筆/部。
penpower ok wacom ok

TOP

英文冇留意係咩,你用返中文嗰兩句字眼可以找到資料,
如果你只係要簽名去畫到,一般手寫板已經OK,(大約200蚊 ...
kkepic 發表於 2016-1-12 19:31



    咁繪圖版真係貴喎...請問draw圖版有咩advantage over 手寫版呢??

TOP

好多人用梗手寫板,包括大公司。

TOP

咁繪圖版真係貴喎...請問draw圖版有咩advantage over 手寫版呢??
陳生 發表於 2016-1-20 23:56
1. size,手寫板大多數只有5cm x 5cm大(當然有少數係大多少少)
    相比上黎繪圖板大好多.

2.手寫板大多用電阻式,即壓力感應,用佢跟黎支筆或用手都可寫字.
   繪圖板多用微波感應,支筆淩空在板上都可以感應到來移動mouse
   (就好似samsung note支筆咁用)靈活度大幅上升.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

手寫板
大陸牌子;
新高登 $30 有了;
有隻牌子叫 X彩;
係 wacom 牌好似有技術轉移;
因為佢的 手寫板;
可以用 wacom DRIVER;

TOP