hs008 當前離線
中級會員
TOP
陳生 當前離線
英文冇留意係咩,你用返中文嗰兩句字眼可以找到資料, 如果你只係要簽名去畫到,一般手寫板已經OK,(大約200蚊 ... kkepic 發表於 2016-1-12 19:31
kkepic 當前離線
進階會員
簽名, 同經常要手寫字去圖片, 繒圖版好似好D MOUSE太辛苦 陳生 發表於 2016-1-13 05:21
rayonooo 當前離線
Banned
skywolf08 當前離線
KOF97 當前離線
咁繪圖版真係貴喎...請問draw圖版有咩advantage over 手寫版呢?? 陳生 發表於 2016-1-20 23:56
chowvic17 當前離線
aazz 當前在線