茶軸我覺得不妨一試..我今日入手rosewill前都覺得自己唔會揀茶軸..但試完反而唔鍾意紅黑軸..所以一切都係試 ...
clintonempty 發表於 2012-5-13 01:28



    .........我由始至終都係極為討厭茶軸,所以話手感真係見仁見智,自己試過先知

TOP

.........我由始至終都係極為討厭茶軸,所以話手感真係見仁見智,自己試過先知 ...
wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:30

係呀師兄..正如你當衫叫我買紅軸..但我卻第一時間放棄左..
所以各花入各眼..btw..Rosewill真係好keyboard..
不過冇拔建器就可惜d..

TOP

係呀師兄..正如你當衫叫我買紅軸..但我卻第一時間放棄左..
所以各花入各眼..btw..Rosewill真係好keyboard. ...
clintonempty 發表於 2012-5-13 01:32



    當然,我一路都話手感人人唔同,我覺得好唔代表你覺得好。一定自己試過先知。ROSEWILL真係好野黎,我由買到宜家都一路用緊,真係好舒服(不過我係黑軸)
拔鍵器(filco鐵線果只$40,cherry$30/20<-唔記得,Leopold鐵線唔知),都唔係太貴姐

TOP

茶軸,我就唔方便比意見,因為我唔用+超唔鍾意。btw,八舊唔係100%可以買咩?1087之外就應該無(可能 ...
wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:20


係少, 不過都有CMStorm QuickFire Rapid 青/茶/黑軸
茶軸... 我都唔鍾意 不過都係果句, 見仁見志啦

TOP

茶軸我覺得不妨一試..我今日入手rosewill前都覺得自己唔會揀茶軸..但試完反而唔鍾意紅黑軸..所以一切都係試 ...
clintonempty 發表於 2012-5-13 01:28



    試過,同青軸比,青軸"爽"好多

TOP

試過,同青軸比,青軸"爽"好多
samlcy1997 發表於 2012-5-13 01:38



   

呢點我絕對同意~

TOP

呢點我絕對同意~
wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:39



    係唔係真係茶軸似簿膜呢??? 上次有個貼好多ching拗得好激
講過茶軸好似簿膜。而且好多牌子做優惠都係做茶軸。(平d)

TOP

係唔係真係茶軸似簿膜呢??? 上次有個貼好多ching拗得好激
講過茶軸好似簿膜。而且好多牌子做優惠都 ...
idevil 發表於 2012-5-13 12:07



    idk,似係似,但係始終都有差別。(優惠我唔知啦,無留意)不過我講茶軸唔好盡信(我自己知自己事,我超唔中意茶軸,所以一定一沉百踩),當參考好啦

TOP

小弟第一個機械式鍵盤就是CM Storm quick fire rapid 茶軸,本來是想買靑軸的,但因聲浪太大而改為買茶軸。說起手感茶軸比那些薄膜式要好一點,加上回彈速度要快,有段落感。我覺得茶軸是最容易適應,還有的是打機、打字都適合的機械軸。

TOP

小弟第一個機械式鍵盤就是CM Storm quick fire rapid 茶軸,本來是想買靑軸的,但因聲浪太大而改為買茶軸。 ...
proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:01

我都有同感~ 我係因為要顧及打機同埋打字..所以選擇茶軸..青軸無疑係最適合打字..因為佢每一下爽爽聲的確好爽..不過都幾大聲:p 其他兩軸就不予置評

TOP