wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
茶軸我覺得不妨一試..我今日入手rosewill前都覺得自己唔會揀茶軸..但試完反而唔鍾意紅黑軸..所以一切都係試 ... clintonempty 發表於 2012-5-13 01:28
TOP
clintonempty 當前離線
初級會員
.........我由始至終都係極為討厭茶軸,所以話手感真係見仁見智,自己試過先知 ... wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:30
係呀師兄..正如你當衫叫我買紅軸..但我卻第一時間放棄左.. 所以各花入各眼..btw..Rosewill真係好keyboard. ... clintonempty 發表於 2012-5-13 01:32
raisin 當前離線
特級會員
茶軸,我就唔方便比意見,因為我唔用+超唔鍾意。btw,八舊唔係100%可以買咩?1087之外就應該無(可能 ... wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:20
samlcy1997 當前離線
試過,同青軸比,青軸"爽"好多 samlcy1997 發表於 2012-5-13 01:38
idevil 當前離線
呢點我絕對同意~ wonghoyat 發表於 2012-5-13 01:39
係唔係真係茶軸似簿膜呢??? 上次有個貼好多ching拗得好激 講過茶軸好似簿膜。而且好多牌子做優惠都 ... idevil 發表於 2012-5-13 12:07
proxhotdog 當前離線
小弟第一個機械式鍵盤就是CM Storm quick fire rapid 茶軸,本來是想買靑軸的,但因聲浪太大而改為買茶軸。 ... proxhotdog 發表於 2012-5-13 13:01