Sensei而家仲有無
HOOL.oct 發表於 2012-4-14 01:05



    有

TOP


wonghoyat 發表於 2012-4-14 09:47



    諗緊買唔買好@@

TOP

蝕曬....之前響魔鬼度買Leopold FC500R我仲要加$150買藍ASDW+紅ARROW
搞到我而家好想買多隻平衝返個心理:hi ...
on9123 發表於 2012-4-14 01:30



    快d去買啦

TOP

用左幾耐先會咁樣?
tomtomtompk 發表於 2012-4-14 01:37



    我個人覺得, 要睇下點用既jei@@同時間無咩關系

TOP

諗緊買唔買好@@
kenkendee 發表於 2012-4-14 09:55



    買!

TOP

咁咪仲衰過三條蛇-_-"
tomtomtompk 發表於 2012-4-14 01:59



    講真真係睇你點用, 同你d手汗 + 個人護理

TOP

應該都要一陣先會有呢個問題(一年應該頂到),唔系咪買果只lo

以上暴露了你的想法,E種想法前題係 ...
samlcy1997 發表於 2012-4-13 15:28



    佢既窮啊~唔代表無錢買, 佢既窮啊~可能係得返百幾二百萬洗

TOP


wonghoyat 發表於 2012-4-14 09:47


岩岩睇你d圖, 大陸野真係唔講得笑, 亂成咁

TOP

原來是這樣的,條友都失了手好多次haha
mr.perfidia 發表於 2012-4-13 16:39



    其實會唔會係....你上手條友...

TOP

一堆粗口
wonghoyat 發表於 2012-4-12 23:51



    哈哈, 咁既樣比我都爆粗啦

TOP