窮啊~
wonghoyat 發表於 2012-4-13 15:02



   應該都要一陣先會有呢個問題(一年應該頂到),唔系咪買果只lo

以上暴露了你的想法,E種想法前題係有錢

TOP

應該都要一陣先會有呢個問題(一年應該頂到),唔系咪買果只lo

以上暴露了你的想法,E種想法前題係 ...
samlcy1997 發表於 2012-4-13 15:28



    真系無錢啊

TOP

因為焊接失手,快pcb個焊接位燒爛左,正常廠出黎絕對唔會有呢種問題,但係點知呢只大陸野真係XXXXXX ...
wonghoyat 發表於 2012-4-12 21:23


原來是這樣的,條友都失了手好多次haha

TOP

原來是這樣的,條友都失了手好多次haha
mr.perfidia 發表於 2012-4-13 16:39



    原廠竟然會gum,真係~

TOP

looks like my old plu

TOP

應該都要一陣先會有呢個問題(一年應該頂到),唔系咪買果只lo
wonghoyat 發表於 2012-4-13 14:48


我用左兩個月多少少已經甩到顛

TOP

我用左兩個月多少少已經甩到顛
dev.f 發表於 2012-4-13 21:01



師兄可唔可以post張相睇下?

TOP

我想問下
玩槍game 既mouse(敏感度高d)
玩暗黑破壞新 d game 既鍵盤 (最好多d快捷鍵)
2樣加埋 500-1000蚊左右 應該買邊隻好
請幫忙

TOP

我想問下
玩槍game 既mouse(敏感度高d)
玩暗黑破壞新 d game 既鍵盤 (最好多d快捷鍵)
2樣加埋 500-1000蚊左 ...
ken00011 發表於 2012-4-13 23:46



    呢個價位........ 你靜系mouse/kb我都講到,但係要齊兩樣我就唔知lu

TOP

回復 169# wonghoyat

如果貴少少

咁有冇d好介紹

TOP