wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
睇到師兄D相,真係好無奈,造工點解可以差成咁架 raisin 發表於 2012-4-12 22:16
TOP
hang05 當前離線
Benny
因為燒爛左d軸 所以隻野有問題? XD hang05 發表於 2012-4-12 22:46
魔鬼魚 當前離線
chung475 當前離線
所以咪話叫D人唔好再話我系到彈D大陸野lo(咪話我一邊概全,但係一只原廠未改過ge鍵盤都可以搞成gum ... wonghoyat 發表於 2012-4-12 22:29
PLU賣到個價咁賤...係咁上下嫁啦 有冇見過魔鬼放左上神台個隻折開左既KEYBOARD? 比起個PLU我仲O嘴 : ... chung475 發表於 2012-4-12 23:29
BW? 所以比多少少都係值得,千其唔好買大陸野 wonghoyat 發表於 2012-4-12 23:30
剩聽樓主文字描寫 都深深感受到大陸d求其心態 魔鬼魚 發表於 2012-4-12 23:18
samlcy1997 當前離線
特級會員
我真係震驚,果種一開出黎全部都係電線ge場面(原廠啊!!!!!) ... wonghoyat 發表於 2012-4-12 23:49