睇到師兄D相,真係好無奈,造工點解可以差成咁架
raisin 發表於 2012-4-12 22:16



    所以咪話叫D人唔好再話我系到彈D大陸野lo(咪話我一邊概全,但係一只原廠未改過ge鍵盤都可以搞成gum,真係,唉~)

TOP

睇到師兄D相,真係好無奈,造工點解可以差成咁架
raisin 發表於 2012-4-12 22:16

拆到我想爆粗,拆左六粒,一粒軸裡面焊到焊死左系塊鋼板(D錫塞曬系裡面,整唔到出黎),兩黎彈弓爛ge,淨系得三粒正常

TOP

因為燒爛左d軸 所以隻野有問題? XD

TOP

因為燒爛左d軸 所以隻野有問題? XD
hang05 發表於 2012-4-12 22:46



    應該唔係,應該系飛線飛得太過分,有機會系斷左一兩條線都唔定

TOP

剩聽樓主文字描寫

都深深感受到大陸d求其心態

TOP

所以咪話叫D人唔好再話我系到彈D大陸野lo(咪話我一邊概全,但係一只原廠未改過ge鍵盤都可以搞成gum ...
wonghoyat 發表於 2012-4-12 22:29



    PLU賣到個價咁賤...係咁上下嫁啦
有冇見過魔鬼放左上神台個隻折開左既KEYBOARD?
比起個PLU我仲O嘴

TOP

PLU賣到個價咁賤...係咁上下嫁啦
有冇見過魔鬼放左上神台個隻折開左既KEYBOARD?
比起個PLU我仲O嘴 : ...
chung475 發表於 2012-4-12 23:29



    BW?
所以比多少少都係值得,千其唔好買大陸野

TOP

BW?
所以比多少少都係值得,千其唔好買大陸野
wonghoyat 發表於 2012-4-12 23:30



    係

TOP

剩聽樓主文字描寫

都深深感受到大陸d求其心態
魔鬼魚 發表於 2012-4-12 23:18



    我真係震驚,果種一開出黎全部都係電線ge場面(原廠啊!!!!!)

TOP

我真係震驚,果種一開出黎全部都係電線ge場面(原廠啊!!!!!) ...
wonghoyat 發表於 2012-4-12 23:49



    我都可以想像到你果時講緊咩啦...

TOP