掉一掉,真係有可能斷左條線...
samlcy1997 發表於 2012-4-12 20:43



    所以買比我果個人咪話神神地lo,我宜家終於明白大陸野有幾恐怖

TOP

所以買比我果個人咪話神神地lo,我宜家終於明白大陸野有幾恐怖
wonghoyat 發表於 2012-4-12 20:44



    做工好屎??

TOP

做工好屎??
martinyeah 發表於 2012-4-12 20:45



    自己望下毀滅實錄果PART D相,飛線飛到,仲要系原廠

TOP

回復 133# wonghoyat

請問點解要gum飛線嘅?

TOP

回復  wonghoyat

請問點解要gum飛線嘅?
mr.perfidia 發表於 2012-4-12 21:21



    因為焊接失手,快pcb個焊接位燒爛左,正常廠出黎絕對唔會有呢種問題,但係點知呢只大陸野真係XXXXXXX到原廠要飛線,真係無奈左

TOP

掉一掉,真係有可能斷左條線...
samlcy1997 發表於 2012-4-12 20:43



    終於拆曬D線

TOP

終於拆曬D線
wonghoyat 發表於 2012-4-12 21:39



    恭喜

TOP

好正和,想買添

TOP

好正和,想買添
laichu01 發表於 2012-4-12 21:59



    買啦,要買趁手

TOP

因為焊接失手,快pcb個焊接位燒爛左,正常廠出黎絕對唔會有呢種問題,但係點知呢只大陸野真係XXXXXX ...
wonghoyat 發表於 2012-4-12 21:23

睇到師兄D相,真係好無奈,造工點解可以差成咁架

TOP