wonghoyat 當前離線
Alex
進階會員
掉一掉,真係有可能斷左條線... samlcy1997 發表於 2012-4-12 20:43
TOP
martinyeah 當前離線
中級會員
所以買比我果個人咪話神神地lo,我宜家終於明白大陸野有幾恐怖 wonghoyat 發表於 2012-4-12 20:44
做工好屎?? martinyeah 發表於 2012-4-12 20:45
mr.perfidia 當前離線
回復 wonghoyat 請問點解要gum飛線嘅? mr.perfidia 發表於 2012-4-12 21:21
samlcy1997 當前離線
特級會員
終於拆曬D線 wonghoyat 發表於 2012-4-12 21:39
laichu01 當前離線
好正和,想買添 laichu01 發表於 2012-4-12 21:59
raisin 當前離線
因為焊接失手,快pcb個焊接位燒爛左,正常廠出黎絕對唔會有呢種問題,但係點知呢只大陸野真係XXXXXX ... wonghoyat 發表於 2012-4-12 21:23