harakuma 當前離線
進階會員
美馬一日未ship, 呢個日期可以不斷延後... via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) hkboy3000 發表於 21/11/2025 14:49
TOP
legion 當前離線
中級會員
知唔知呢隻 行唔行到nas raid5 驚有咩限制。。thanks waiyee 發表於 2025-11-21 13:46
你地既到着日係咪1/12~12/12, 依家變咗8/12~23/12, 可能係第二轉貨 harakuma 發表於 2025-11-21 14:19
clcwong 當前離線
特級會員
waiyee 當前離線
oneisall 當前離線
hk11 當前離線
唔知新貨有沒有唔同,但3-4年前有review 講過拆出嚟用唔到落NAS度 legion 發表於 2025-11-21 15:01
想問下依家仲會唔會有SMR碟 oneisall 發表於 21/11/2025 16:07
jimking332 當前在線
回覆 clcwong 參考下 可能要做d手腳 waiyee 發表於 2025-11-21 15:18