斷捨離好似係日文,
方法係睇完一次覺得唔重要就archive,
儲滿archive hdd就由佢,
記得每個星期都著下隻archive hdd,
隔幾年就買抵用嘅大hdd將舊hdd幾合一,
之後舊hdd就可以入櫃或者入盒,
每年就更新堆舊hdd一次。
盡量令幾合一的大hdd有細嘅舊hdd做backup,
咁樣唔會洗多錢,
因為舊hdd唔值錢,
你又唔洗又raid又買多隻新嘅大hdd做backup。
又唔哂時間慢慢壓片。

其實,真係唔洗壓片,
通常頭一日出hd片,
過幾日就有普通片,
有個日本網民專出無廣告無水印版本。

TOP

以前咩都唔識,
特登砌勁機買勁顯示咭壓片,
又喺dmm買片錄高清片,
又nas又raid,
其實真係唔洗。
簡單就是美,
用das直插hdd最好,
買多bay das,
儲滿你隻10tb就買hdd插多隻,
只要唔係全hd或大量vr片,
有排都唔會用到z:

做好分類,將每個分類慢慢增加係最好。
只有屬於珍藏先行raid做一個儲存池。
不過如果你有好多分類好嘅珍藏,
就要做好多個儲存池,
咁就真係燒錢。

TOP

斷捨離好似係日文,
方法係睇完一次覺得唔重要就archive,
儲滿archive hdd就由佢,
記得每個星期都著下隻a ...
dmm.co.jp 發表於 2021-3-11 22:48


斷捨離原本出自佛經,日本人發揚光大。

TOP

其實,動作片,日日都有新,根本睇唔晒,點解仲要儲存呢?
會故事從溫?不如睇新片! ...
blkbd5 發表於 2021-3-4 16:11



    有時有個MOMENT, 突然想溫故知新

TOP

其實家用環境下完全無需要用任何 RAID
除非你係剪片要過檔案快先至會用 RAID 0
RAID 1/5/6 之類更加無需要因為家用又唔係要Server 咁要 Keep 住 Online
所以家用嚟講最好係用軟件去 Mirror Backup 係最好
Delete /Save 錯野又可以去 Backup 揾返舊版
RAID 係做唔到 Backup 嘅保護
harryytm 發表於 2021-3-9 19:31


講得非常好, 但睇番全篇文, 尤其到現在仍然有很多人的潛意識將raid1/5/6當作是backup

TOP