話說,rebuild 唔係必然成功o既
evo4b 發表於 2015-4-13 11:38



咁我都了解
但失敗既機會都好大?

TOP

Rebuild 緊用唔到張card 掉咗算啦
Dull 發表於 2015-4-13 14:30


咁其實係REBUILD中用唔用到的
小弟真係唔太知

TOP

回覆  inone2

我講GE喺 pure software raid, 唔喺Motherborad 上有GE垃圾raid。你自己研究下啦。 我用Lin ...
jackho2020 發表於 2015-4-13 22:18


點睇邊D有電BACKUP?
咁係咪姐係synology SHR 技術個D? WINDOWS 又有冇咁上下的?
有冇LINK 教學的?
自己玩下都好WO~
公司野.....就用返HW RAID 穩陣D.....(比人感覺上)

TOP

回覆  Dull


    如果係2~4BAY RAID做REBULID可能你ARM,但如果一個成20隻HD的RAID5/6 SYSTEM,你用邊張 ...
inone2 發表於 2015-4-13 22:58


我都明既,但20隻呢D太大了
小弟行下細細RAID 就可以的了

TOP

回覆 67# Dull


小弟想學多D
但希望師兄們開心上論壇交流意見呢~
有傷和氣唔太好呢
大家開心討論好D呢~~

TOP

回覆  inone2
咁HARDWARE RAID同ZFS比又如何?
t1066 發表於 2015-4-14 09:53



    ZFS 又係咩來?

TOP

回覆  inone2


    在rebuild過程中, CHing對XOR運算複雜度同RAID5磁碟數之相關性的考慮, 是有一定道理,  ...
monsterz 發表於 2015-4-14 10:34


咁師兄有冇咩RAID 卡好介紹?

TOP

你主要係用黎接sata hdd, 咁就6gb/s sas 2 adapter 就可以。

咁就可以考慮一下HBA, 例如 LSI 9211 8i, 支援到 raid 1, 0, 10. 好似二千以內。連埋線都係大約$2500

TOP

樓主, 如果只係做蚊型公司File Server, 倒不如買部NAS.
skipskip 發表於 2015-4-14 13:34


我唔係係FILE SERVER.....
如果我係做FILESERVER 我都覺得NAS 可以的呢~

TOP

你主要係用黎接sata hdd, 咁就6gb/s sas 2 adapter 就可以。

咁就可以考慮一下HBA, 例如 LSI 9211 8i, 支 ...
evo4b 發表於 2015-4-14 15:42



    HBA 又係咩技術來?

TOP