SIFAI 當前離線
進階會員
話說,rebuild 唔係必然成功o既 evo4b 發表於 2015-4-13 11:38
TOP
Rebuild 緊用唔到張card 掉咗算啦 Dull 發表於 2015-4-13 14:30
回覆 inone2 我講GE喺 pure software raid, 唔喺Motherborad 上有GE垃圾raid。你自己研究下啦。 我用Lin ... jackho2020 發表於 2015-4-13 22:18
回覆 Dull 如果係2~4BAY RAID做REBULID可能你ARM,但如果一個成20隻HD的RAID5/6 SYSTEM,你用邊張 ... inone2 發表於 2015-4-13 22:58
回覆 inone2 咁HARDWARE RAID同ZFS比又如何? t1066 發表於 2015-4-14 09:53
回覆 inone2 在rebuild過程中, CHing對XOR運算複雜度同RAID5磁碟數之相關性的考慮, 是有一定道理, ... monsterz 發表於 2015-4-14 10:34
evo4b 當前離線
中級會員
樓主, 如果只係做蚊型公司File Server, 倒不如買部NAS. skipskip 發表於 2015-4-14 13:34
你主要係用黎接sata hdd, 咁就6gb/s sas 2 adapter 就可以。 咁就可以考慮一下HBA, 例如 LSI 9211 8i, 支 ... evo4b 發表於 2015-4-14 15:42