KinChungE 當前離線
長老會員
唔該曬。。。 想問埋ds920+,佢底下可以裝2條m2。咁戈兩條m2容量買幾多,兩條容量要相同?,同埋買咩 ... cat6 發表於 2020-7-31 22:24
TOP
cat6 當前離線
進階會員
兩條容量買幾多: 睇你有幾多常用data 兩條容量要相同: 係, 否則跟最細果隻 買牌子好: 答唔到你, 個人認 ... KinChungE 發表於 2020-7-31 22:31
HM4139 當前離線
中級會員
we nas red系保一年定5年? 同埋衰極都系因為抄百幾gb而有問題,,甘耐用度呢?可能襟用? ... cat6 發表於 2020-7-26 21:15
yuna 當前離線
kwm2000 當前離線
如果系甘,點解D鋪頭都入貨.......... cat6 發表於 2020-8-1 15:27
happychanbb 當前離線
zoin0000 當前離線
發夢就有5年,得兩年保,個價又同人地MG差唔多,傻既先會買。 但我之前都俾同事大到,話公司用開Red,轉M ... HM4139 發表於 2020-8-1 01:14
pc1668 當前離線
特級會員
用開Red,轉MG有事孭唔孭得起 ... HM4139 發表於 2020-8-1 01:14