kmb3av188 當前離線
文章終結者
長老會員
我都有一隻 HDD 壞左!攞去 VST做 RMA, 一星期後叫我比錢 upgrade 另一款,我覺得唔化算! 拒絕左!一个 ... susaad 發表於 2012-8-7 09:25
TOP
sopmod4 當前離線
初級會員
roadwarrior 當前離線
Banned
susaad 當前離線
中級會員
一向都係即場檢查 如果要講升級價,建達比vst貴好多,更唔化算 kmb3av188 發表於 2012-8-7 15:20
[][] 當前離線
回復 cykwok 就係冇盒先煩.. 打左俾VST好彩只需要單同埋硬碟就OK..唔洗卡.. 但另一隻6401AALS都出 ... [N.H.K]anime 發表於 2012-8-2 14:16
ashleychan 當前離線
計MTR 距離,聯強遠過建達少少,外加....夏天..聯強條路熱好多 Wai 發表於 2012-8-4 16:08
michaelrx8 當前離線
我都係咁話 人地送o左隻舊500g 比我,叫我自己去換..........一想起條路........放棄了 ... ashleychan 發表於 2012-8-8 12:55
Wai 當前離線
進階會員
有人送都唔去換? 如果係聯強好快搞完.... michaelrx8 發表於 2012-8-8 13:01