killercheung 當前離線
進階會員
TOP
wilsonho1211 當前離線
第一次用AMD
TuTu 當前離線
『真丟臉,光想靠別人』我:『可以這麼說,哈哈哈』
原帖由 扣肉 於 2008-1-23 21:52 發表 有無裝active protection??
Travis 當前離線
Godwin.S 當前離線
SSD.RAID-0@ICH9R = 唔穩...
happy_99 當前離線
中級會員
原帖由 Travis 於 2008-1-28 05:31 發表 好毒, 不過真係好貴, 唔少人望佢跌價, 我反而有種以前Rambus既感覺, 希望唔會好似Rambus咁, 太昂貴hit唔起, 最終
pk1667 當前離線
想要新的開始, 就要告別某些過去 ...
Banned
原帖由 pk1667 於 2008-1-28 09:36 發表 有米人玩意
tinsum 當前離線
貓貓世界