你買咩HD
zoin0000 發表於 2022-10-4 21:15



    東芝最平個隻.

TOP

東芝最平個隻.
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 08:57


DT/MD

TOP

新買係DT
用左10年係MD

TOP

新買係DT
用左10年係MD
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 09:07


DT最大唔係得3T?

TOP

DT最大唔係得3T?
zoin0000 發表於 2022-10-5 09:16

有V同無V都有4TB

TOP

你無KEEP盒,又無Keep保用證。Synnex貼上HDD,廣源行、Alevel 、Xander個盒有保用卡,VST好似咩都無。
BTW,4TB我唔會特登去保用,除非年尾清假,放低再去拎夠買新碟。

TOP

應該2手買返嚟, 但又搵唔返記錄.
jerrychan0610 發表於 2022-10-4 08:59



    咁算啦,可能唔係香港買都唔出奇

TOP

有V同無V都有4TB
jerrychan0610 發表於 2022-10-5 09:18


1手上代理換, 2手無計, 今時今日2手HD一定要有保

TOP

真係一波三節.
插晒6隻舊4TB, 再加2隻新4TB,
行左一日, 都未BUILD完, 新買果2隻就報錯.  做完RECOVERY, 再REBUILD, 而家2個新4TB消失左...

TOP