本帖最後由 aazz 於 2022-6-15 22:09 編輯
如果只需讀不寫入, 我覺得用 USB 2.0 port (主板) 會更穩定, 速度唔會差太多
chwowaw21 發表於 2022-6-15 08:45


USB 2.0 可能穩定;
但如果讀資料時硬碟順利的;
抄檔案 USB 3 可以超 2.0 一倍有多;
當然如果 3.0 接我不理想;
接回 2.0 就可以;

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

依家買邊隻外買"撈打"之類既usb插sata HDD?
xxmartin 發表於 2022-6-16 00:16


小第就用下圖那款的;
盒寫 USB 2.0;
但這款可以快過 2.0 ;
最快應該去到 50M/S;
而這款又可以插舊款 IDE 和 NOTEBOOK 硬碟;
NOTBOOK 硬碟用佢插 USB 3.0 唔洗另比電 硬碟;

另有些款是直插硬碟;
小第用過內部電路比電硬碟好似不足夠;
另盒面一款獨立成條線那款我都有;
但插 AMD 底板的 USB 3.0 好似唔太相容;
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

用Roadkil's Unstoppable Copier la
1.可以set retry file read次數,想快就set 少 d lor。當出錯時,會skip 該sector,file餘下的sectors繼續嘗試讀取。當然,你若無耐性,可以set直接skip成個file

2.會有report page顯示什麽files在讀取期間會出錯或因出錯而skip


抄完隻hd可唔可以送比我?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小第就用下圖那款的;
盒寫 USB 2.0;
但這款可以快過 2.0 ;
最快應該去到 50M/S;
而這款又可以插舊款 IDE  ...
aazz 發表於 2022-6-16 12:02



    我用過左邊單SATA插頭, 不過長時間過data, 有機會會HANG, 同埋過Data時, 個adapter會好熱.

TOP

小第就用下圖那款的;
盒寫 USB 2.0;
但這款可以快過 2.0 ;
最快應該去到 50M/S;
而這款又可以插舊款 IDE  ...
aazz 發表於 2022-6-16 12:02


正正常常用返Docking, 呢隻野長時間用好易過熱死

TOP

我用過左邊單SATA插頭, 不過長時間過data, 有機會會HANG, 同埋過Data時, 個adapter會好熱. ...
炎冬 發表於 2022-6-21 11:54


當然不是長時間過;
通常唔會用超過2個鐘;
時間過15分鐘會用風扇吹 硬碟;

TOP

正正常常用返Docking, 呢隻野長時間用好易過熱死
zoin0000 發表於 2022-6-21 13:15


過熱未試過;
跌鬆插就有;
時間會用風扇吹硬碟

TOP